5 obiceiuri matinale care cauzează creșterea în greutate. La ce trebuie să acorzi mai multă atenție dimineața!

Există persoane care deși au grijă la ceea ce mănâncă și fac sport tot nu reușesc să slăbească. Iar acest lucru ar putea avea de-a face și cu anumite obiceiuri matinale.

5 obiceiuri matinale care cauzează creșterea în greutate. La ce trebuie să acorzi mai multă atenție dimineața!
5 obiceiuri matinale care cauzează creșterea în greutate. La ce trebuie să acorzi mai multă atenție dimineața!

Foarte mulți oameni au ajuns să fie extrem de preocupați de felul în care arată așa că au început să fie mult mai mai atenți la ce mănâncă și au început să facă mai multă mișcare.

Cele mai bune și mai naturale modalități de a pierde în greutate sunt dieta și antrenamentul. O dietă sănătoasă și echilibrată și antrenamentul zilnic pot fi de mare ajutor. Cu toate acestea, există anumiți factori care pot duce la creșterea în greutate în loc de scădere în greutate.

1. Te trezești târziu / dormi prea mult

Conform cercetărilor de la Universitatea din Glasgow, dacă dormi prea mult te poate face să te îngrași. În mod ideal, nu ar trebui să dormi mai mult de nouă ore și nici mai puțin de șapte ore. De asemenea, să dormi în timpul zilei sau să muncești în schimburi pare să aibă o influență adversă destul de mare asupra greutății corporale. Mai arată studiul.

2. Nu iei micul dejun

Dacă ai obiceiul de a nu lua micul dejun dimineața, atunci ar trebui să renunți la acest obicei. Deoarece îți încurcă metabolismul și poate perturba și ceasul intern al corpului, ducând astfel la creșterea în greutate. Din cauză că nu mănânci mai târziu poți ajunge să consumi alimente nesănătoase ceea ce duce din nou la creșterea în greutate. Conform unui studiul realizat de cercetătorii de la Universitatea Tel Aviv (TAU) și Universitatea Ebraică din Israel, consumul de mic dejun a declanșat expresia genică a ceasului ciclic, care a dus la un control glicemic îmbunătățit.

5 obiceiuri matinale care cauzează creșterea în greutate. La ce trebuie să acorzi mai multă atenție dimineața!
Foto: pixabay.com

3. Nu faci meditații

Știai că o ședința timpurie de meditație poate fi de ajutor. Meditația poate reduce hormonul stresului numit Cortizol. Dacă acest hormon este dezechilibrat, acest lucru poate duce la creșterea poftei de mâncare și la creșterea în greutate. Deci, asigură-te că imediat după ce te trezești faci și cel puțin zece minute de meditație. Așa o să îți fie mai ușor să te pregătești pentru toate activitățile de peste zi fără să te stresezi.

4. Nu faci exerciții de întindere

Trebuie să fi auzit despre exercițiile de întindere pe care le facem în timpul sesiunilor de încălzire. Cu toate acestea, este necesar să faci aceste întinderi în fiecare dimineață. Deci, dacă nu aveți timp pentru antrenamente cardio intense, unele exerciții de întindere pentru câteva minute pot fi de ajutor. Acestea îți vor îmbunătăți metabolismul, circulația sângelui și chiar  ajută la întărirea mușchilor. Pozițiile de stretching și yoga pot ajuta la arderea grăsimile dacă sunt practicate în mod regulat. Așadar, începe-ți ziua cu câteva exerciții de întindere.

5. Nu bei suficientă apă

Înainte de a bea cafeaua, încearcă să-ți începi ziua cu un pahar de apă la temperatura camerei. Acest lucru nu numai că va menține echilibrul în corp, ci te va ajuta să nu consumi prea multe alimente pe parcursul zilei, deoarece este un inhibitor al apetitului. Hidratarea joacă un rol cheie în pierderea în greutate prin arderea caloriilor, facilitând digestia și eliminând toxinele din corp.