7 obiceiuri ale femeilor care nu se îngrașă. Ar trebui să le încerci!
7 obiceiuri ale femeilor care nu se îngrașă. Ar trebui să le încerci!
in

7 obiceiuri ale femeilor care nu se îngrașă. Ar trebui să le încerci!

Să fii mereu în formă și să arăți cât mai bine nu este deloc ușor, totuși dacă respecți anumite lucruri îți va fi mai ușor.

Există anumite femei care oricât ar mânca nu se îngrașă absolut niciodată. Și desigur mai sunt și cele care trebuie să facă eforturi suplimentare pentru a rămâne în formă. Deci pentru a arăta cât mai bine există anumite obiceiuri generale pe care ar trebui să începi să le pui în practică.

Însă înainte de a aplica aceste sfaturi este important să știi care este greutatea ideală pe care ar trebui să o ai în funcție de înălțime. Doar așa vei știi cât ar trebui să slăbești și la ce număr de kilograme ar trebui să te menții.

1. Asigură-te că mănânci la intervale regulate de timp

Un obicei foarte important este să te asiguri că mănânci în mod regulat și la timp. Faptul că ai un program bine stabilit de masă ajută la accelerarea arderii caloriilor și poate reduce pofta de dulce sau de mâncare nesănătoasă.

2. Consumă multă verdeață

Fie că este vorba de un burger, de un kebab sau de sandviș asigură-te că adaugi și o salată. De asemenea nu exagera când vine vorba de mâncare nesănătoasă.

3. Fii informată

Unii oameni consideră că ar trebui să ia cina la ora 18:00, iar alții cu o oră mai târziu. Nu există o alegere corectă sau greșită aici. Pur și simplu este important să faci astfel de alegeri în funcție și de nevoile corpului tău.

 7 obiceiuri ale femeilor care nu se îngrașă. Ar trebui să le încerci!
Foto: pixabay.com

4. Folosește o farfurie mai mică

Poate dura până la 20 de minute pentru a-ți da seama că ești suficient de sătulă. Astfel folosirea unei farfurii mai mici te poate ajuta să mănânci mai puțin.

5. Nu consuma calorii lichide

Băuturile precum cafeaua cu zahăr sau sucurile de fructe sunt bogate în calorii. Deci asigură-te că bei cât mai puține băuturi bogate în calorii.

6. Evită alimentele procesate

Conform cercetătorilor cerealele integrale „luptă” cu grăsimea de pe burtă. Cantitatea sănătoasă de fibre conținută de acestea, te fac să te simți mai sătulă pentru mai mult timp.

7. Fă mișcare

Chiar dacă nu ai atât de mult timp pentru exerciții fizice, asigură-te că faci mișcare. Alege să mergi pe jos sau să urci pe scări în loc să iei liftul. Așa că asigură-te că rămâi activă chiar dacă ești foarte ocupată.