Câştigătoarea „Bravo, ai stil”, acuzată grav de fanii săi. De la ce a pornit scandalul

Elena Geamăn a primit o serie de acuze grave din partea urmăritorilor săi, din cauza unor obiecte vândute pe Instagram.

Câştigătoarea "Bravo, ai stil", acuzată grav de fanii săi. De la ce a pornit scandalul
Câştigătoarea "Bravo, ai stil", acuzată grav de fanii săi. De la ce a pornit scandalul

Câştigătoarea sezonului cinci de la emisiunea „Bravo, ai stil” de la Kanal D este implicată într-un scandal de proporţii. Aceasta este acuzată că vinde lucruri vechi şi „obosite” din garderoba sa. Una dintre persoanele care a cumpărat de la Elena Geamăn o acuză pe aceasta că i-a vândut „ştifturi”.

Cum a pornit totul? Ei bine, de la un simplu plic. Se pare că acesta a fost achiziţionat de o tânără de pe site-ul de vânzări al Elenei Geamăn. Coletul a ajuns la timp, însă obiectul vestimentar cumpărat avea câteva probleme: era plin de pete şi nu arăta ca în poză.

Jurnaliştii de la Cancan.ro au reuşit să afle despre această problemă, deoarece cumpărătoarea a făcut sesizare asupra acestui subiect. Elena Geamăn este acuzată că îşi vinde obiectele vestimentare din garderoba personală care au defecte. Ba mai mult, la fel ar proceda şi cu accesoriile.

Câştigătoarea "Bravo, ai stil", acuzată grav de fanii săi. De la ce a pornit scandalul

„Mama mi-a spus că este plin de pete”

O clientă de-a Elenei Geamăn a povesti celor de la Cancan faptul că a comandat de la câştigătoarea „Bravo, ai stil”, însă a avut parte de o experienţă neplăcută. Produsul a fost cumpărat de pe pagina Egdressing, însă în fotografii arăta bine.

Contul Egdressing aparţine Elenei, iar până acum, urmăritorii săi din online au fost destul de mulţumiţi de câştigătoarea celebrei emisiuni. Tânăra a cumpărat acel plic pe data de 26 octombrie.

Câştigătoarea "Bravo, ai stil", acuzată grav de fanii săi. De la ce a pornit scandalul
Câştigătoarea „Bravo, ai stil”, acuzată grav de fanii săi. De la ce a pornit scandalul

„Pe 26 octombrie am achiziționat un plic – 70 de lei + 20 de lei curier. După câteva zile l-a trimis, iar mama mi-a spus că este plin de pete, dar am zis că exagerează.

Eu nu mai locuiesc în țară, iar mama nu se descurcă așa bine cu tehnologia încât să îmi trimită poze. Ieri am intrat în posesia lui – mi-a fost trimis în Olanda – și am constatat că este într-o stare mult mai gravă decât mi-am imaginat”, spune tânăra care a achiziţionat acea geantă-„plic”, a transmis cumpărătoarea.

Aceasta povesteşte că ar costa-o peste 15 euro să trimită geanta înapoi şi că a contactat-o pe Elena să îi ceară detalii, însă aceasta din urmă ar fi negat toate cele întâmplate. Pe site-ul acesteia nu se acceptă niciun retur, deci geanta de tip plic este ca şi vândută, indiferent de starea în care se află.

Momentan, Elena Geamăn nu a dat detalii concrete despre ceea ce s-a întâmplat, iar urmăritorii săi vor totuși să afle tot mai multe explicaţii, pentru a şti dacă să comande în continuare de pe site-ul ei, sau nu.