În cazul în care ajungi să petreci destul de mult timp la job, construirea unor relații reale cu colegii este foarte importantă. Din dorința de a crea o legătură mai puternică cu aceștia, ai putea ajunge să treci în cealaltă extremă și să spui mult prea multe. Iată câteva lucruri pe care nu ar trebui să le împărtășești niciodată colegilor de la job:

Cât de mult nu îi suporți pe anumiți colegi

Indiferent cât de groaznic și cât de tare te enervează un anumit coleg, nu înseamnă că trebuie să le spui celor cu care lucrezi despre acest lucru. Nu numai că nu dai dovadă de profesionalism, dar ar putea și să pară că îți place bârfa.

Preferințele politice

Deși nu pare, și aceste informații ar trebui să rămână doar pentru tine pentru că sunt șanse mari să dai peste cineva de la job care să aibă o altă preferință, ceea ce ar putea duce la apariția unor discuții în contradictoriu. Cel mai bine ar fi să nu vorbești deloc despre politică la job. Chiar dacă alții vorbesc despre preferințele lor politice, tu doar încearcă să-ți vezi de treabă.

Ce salariu ai

Un alt subiect care nu ar trebui adus în discuție are legătură cu cât câștigi. În primul rând, ceilalți s-ar putea să nu fie prea încântați dacă salariul tău este mai mare decât al lor. În al doilea rând, ar putea considera că vrei doar să te lauzi. Deci, orice ai face, tot ai ajunge într-o lumină proastă.

Detalii mult prea intime

Într-adevăr, nu există niciun motiv concret pentru a începe să spui ce se întâmplă în dormitorul tău sau orice alte detalii mult prea intime, mai ales că s-ar putea ca cei cu care lucrezi să nu-și dorească sa afle chiar totul despre tine. Deci, respectă limitele.

Nu dezvălui niciodată aceste informații la locul de muncă. Astfel de detalii ar trebui să rămână private!
Foto: pixabay.com

Conturile de pe rețelele de socializare

Cu excepția cazului în care chiar te-ai împrietenit cu un coleg de la muncă, cel mai indicat ar fi să-ți păstrezi conturile de socializare doar pentru tine. Dacă ai cont pe LinkedIn atunci îl poți dezvălui colegilor de la job. Cât despre conturile de Facebook și Instagram, cel mai bine lasă-le doar pentru prietenii cu adevărat apropiați.

Glumele jignitoare

Dacă ești genul care face doar glume foarte supărătoare, nesărate sau chiar jignitoare, atunci fă-ți o favoare și nu le spune nimănui. Dacă o faci, doar îți vei face colegii să zâmbească forțat și să se simtă destul de incomod.

Problemele personale

Oricât de tare ți-ai dori să vorbești cu cineva despre problemele de acasă, un coleg de la job nu este cel mai indicat, mai ales că și acesta s-ar putea confrunta cu propriile sale probleme. De asemenea, jobul nu este cel mai potrivit loc prin care să poți discuta despre ceea ce ți se întâmplă. Rămâne un cadru profesional, chiar dacă biroul nu este atât de rigid, iar colegii tăi sunt destul de amabili.