Când vine vorba de slăbit există o multitudine de diete și exerciții care promit să ofere rezultate excepționale, însă în realitate pot să aducă doar dezamăgire. Și de cele mai multe ori atunci când se întâmplă acest lucru înseamnă că faci ceva greșit.

Spre exemplu s-ar putea să ții cont de anumite sfaturi care pot fi mai mult dăunătoare decât benefice. De aceea este important să afli unde anume greșești.

Cantitatea contează chiar dacă mănânci sănătos

Foarte multe persoane ajung să facă această greșeală atunci când sunt la dietă. Se bazează pe faptul că mănâncă sănătos și nu mai acordă nici un fel de atenție și la cât mănâncă. Indiferent de ce ai mânca trebuie să ai și o măsură. În caz contrar o să-ți distrugi toate încercările de a slăbi.

Nu încerca o dietă doar pe bază de sucuri

Acesta este genul de dietă care poate ajunge să cauzeze doar probleme. Este ideal ca sucurile și smoothie-urile naturale să fie incluse în dietă, dar nu să fie singurele alimente pe care le consumi pe tot parcursul zilei. Tu poate că ai ai senzația că slăbești, dar în realitate ajungi să dai jos doar apa și masă musculară.

Nu mai urma aceste sfaturi dacă ești la dietă. Pur și simplu nu te ajută!

 

Nu mai consumi deloc carbohidrați

Oricât de tare ți-ai dori să scapi de kilogramele în plus, reamintește-ți că există două tipuri de carbohidrați. La fel cum sunt și grăsimi rele și bune. Da este important să eviți carbohidrații rafinați ca de exemplu pâinea albă.
Însă nu renunța și la glucidele sănătoase pe care le găsești în cereale integrale, fructe sau legume. Așa că o dietă care nu conține deloc carbohidrați poate cauza probleme pe termen lung în cazul în care durează câteva luni spre exemplu. Iar una dintre probleme ar fi scăderea ratei metabolice.

Calculezi greșit numărul de calorii

Chiar dacă calcularea numărului de calorii consumate este la modă, nu poți știi cu siguranță câte calorii o să fie digerate. Deci data viitoare când vrei să cumperi un anumit aliment, nu o face pe baza numărului de calorii, ci ține cont de cât de sănăs este, dar și care este numărul de nutrienți pe care îl conține.

Nu te axa pe exercițiile cardio

Chiar dacă vrei să ajungi în formă cât mai rapid, trebuie să îți variezi tipul de exerciții și să nu te bazezi doar pe cele cardio. Alege să faci și antrenamente de rezistență sau în care trebuie să ridici greutăți. Acest lucru nu numai că te va ajuta să scapi de kilogramele în plus, dar o să obții și un corp tonifiat.