Oana Zăvoranu, atac fără precedent la adresa Andreei Tonciu. Fanii au rămas șocați: „Un râs”

Oana Zăvoranu s-a luat iar de Andreea Tonciu.

Oana Zăvoranu, atac fără precedent la adresa Andreei Tonciu. Fanii au rămas șocați: „Un râs”

Oana Zăvoranu a luat-o din nou la rost pe Andreea Tonciu. Actrița s-a legat acum ceva timp de aspectul ei fizic, iar acum lovește din nou. Vedeta i-a adresat concurentei de la ”Bravo, ai stil!” o critică tăioasă și nu a ținut cont de nimic. Nu s-a msi abținut deloc și în stilul ei caracteristic, a aruncat în direcția Andreei tot ceea ce i-a venit la gură.

În mediul online, frumoasa artistă a continuat ”vânătoare de vedete” cu un nou atac la adresa divei. Pentru urmăritorii Oanei acest lucru nu este deloc de mirare. Cu „Querida” nu trece nici o zi în care să te plictisești.

 

Oana Zăvoranu, atac fără precedent la adresa Andreei Tonciu. Fanii au rămas șocați: „Un râs”

Nicio zi fără Oana Zăvoranu

Acum câteva zile, Andreea Tonciu a fost luată pentru prima dată în vizor de către actrița din ”Sacrificiul”. Aspectul ei fizic a fost cel despre care diva a decis să își dea cu părerea. Ea a postat o imagine cu bruneta în dreptul căreia nu s-a putut abține și i-a scris: „Ce e înalt ca formă de relief?”Fanii s-au amuzat copios și au distribuit imaginea și pe conturile lor.

Oana Zăvoranu, atac fără precedent la adresa Andreei Tonciu. Fanii au rămas șocați: „Un râs”

Zilele acestea, actriței i s-a pus din nou pata pe concurenta de la ”Bravo, ai stil!”. Ea a numit-o pe Andreea Tonciu ”râs”, după ce ea a transmis un mesaj pentru hateri pe social media, despre care mulți au crezut că îi este adresat lui Zăvo.

„Un râs. Și râsu’ ăsta e „influenceriță”? Hai, nu-mi da vestea asta că e cea mai bună caterincă pe ziua de azi”, a scris Oana Zăvoranu la InstaStory.

Oana Zăvoranu a devenit notorie pe internet prin faptul că lovește în vedetele din România, criticându-le spectul lor fizic și luând în bătaie de joc felul în care acestea arătau înainte de operațiile estetice. Nu le iartă nici pe cele care promovează diverse produse pe care nu le folosesc și în care nu cred. În plus, le ia la țintă și pe cele care își expun copiii pe social media.