Pune în practică aceste trucuri pentru a avea un somn liniștit și neîntrerupt!

Să ai un somn odihnitor este foarte important, dar dacă nu reușești să adormi aceste trucuri te pot ajuta.

Pune în practică aceste trucuri pentru a avea un somn liniștit și neîntrerupt!
Pune în practică aceste trucuri pentru a avea un somn liniștit și neîntrerupt!

Un somn bun este esențial pentru a te putea menține sănătos, dar și pentru a putea duce la îndeplinire toate sarcinile care apar pe durata întregii zilei. Cu toate acestea, pot exista și momente în care să nu reușești să adormi. Acest lucru se poate întâmpla din cauza stresului sau a expunerii prelungite la telefon/laptop.

De asemenea, dacă te străduiești prea tare să adormi poți ajunge să te simți anxios și tocmai de aceea mintea ta va rămâne trează și activă și astfel apare insomnia. Deci, când simți că nu poți să adormi poți încerca să pui în practică aceste trucuri.

Vizualizarea

Vizualizarea te poate ajuta să-ți liniștești mintea și să te relaxezi. Te poți gândi la ceva care să te liniștească și care să-ți distragă atenția de la gândurile negative și de la toate problemele cu care te confrunți.

Exerciții fizice

Exercițiile fizice nu numai că te ajută să rămâi activ și în formă, dar te ajută să te eliberezi de stresul acumulat. Câteva exerciții îți pot fi de folos să scapi de tensiune, dar și să ai un somn liniștit și netulburat.

Meditația

Relaxarea minții este un pas esențial pe care trebuie să-l faci înainte de a te pregăti de somn. Se spune că meditația reglează tiparele de somn și reduce anxietatea, făcându-ți mintea să fie calmă și mai relaxată.

 Pune în practică aceste trucuri pentru a avea un somn liniștit și neîntrerupt!
Foto: pixabay.com

Folosește uleiuri esențiale

Uleiurile esențiale, precum lavanda și menta, te pot ajuta să te liniștești. De asemenea, calitatea somnului este mult îmbunătățită și poți să adormi mai ușor. Tot ce trebuie să faci este să pui câteva picături de ulei pe pernă, iar prin repetarea acestui procedeu înainte de a adormi, creierul tău va știi automat că a venit momentul pentru a se pregăti de somn.

Încercă să adormi la aceeași oră

Încearcă să mergi la culcare și să te trezești cam la aceleași ore în fiecare zi. Așa te obișnuiești cu un program. Mai mult decât atât, este foarte important să ai aceeași oră de trezire în fiecare dimineață pentru că așa nu vei risca să nu poți să adormi.

Oprește laptopul sau telefonul

Este foarte important să renunți la folosirea telefonului sau a laptopului cel puțin cu o oră înainte de a adormi. Lumina albastră pe care o generează aceste dispozitive te poate face să ai probleme cu somnul.

Încearcă să nu te stresezi

Este un cerc vicios. Cu cât te stresezi mai mult că nu poți să dormi, cu atât vei rămâne treaz mai mult timp. Așadar, nu pune prea multă presiune asupra ta pentru a dormi. În schimb, încearcă să te relaxezi.