Top 5 obiceiuri la fel de nocive ca fumatul

Dacă nu fumezi și consideri că mănânci cât de cât sănătos, crezi că e suficient? Ei bine, nu! Află ce nu trebuie să faci pentru a nu-ți afecta sănătatea

Cercetătorii au realizat noi studii prin care ne explică că nu trebuie să eliminăm numai tutunul pentru un stil de viață sănătos.

Multe obiceiuri la care nici nu te gândești sunt foarte nocive:

Statul pe scaun toată ziua

Statul mult pe scaun aduce foarte multe probleme de sănătate. Atât în mașină, cât și la birou, statul îndelungat este de vină pentru: cancerul de colon, sân și prostată.

Specialiștii sfătuiesc să iei pauze. Puțină plimbare între orele de muncă este chiar benefică.

Carnea și brânza se află constant în meniul tău

Este deja bine știut că proteina animală contribuie la apariția cancerului. Conform studiilor, oamenii care mănâncă multă carne și produse de origine animală sunt de 4 ori mai expuși riscului de cancer, decât cei care evită carnea în alimentația lor.

Medicii sunt de părere că ar trebui înlocuită proteina animală cu cea vegetală. Un substitut al cărnii este fasolea.

Folosești aragazul cu gaze naturale

La fiecare utilizare a aragazului, sunt eliminate anumite gaze. Acestea dăunează organismului la fel ca fumatul.

Ar fi bine ca atunci când gătești să folosești hota. În acest fel reduci poluarea cu gazele de la aragaz până la 90{7b559d9bc0b5bb726961c416e0eebc06f528451fbebdeac336664fab44521158}.

Prea puțin somn

Lipsa somnului este foarte dăunatoare organismului. Aceasta aduce de la sine nenumărate afecțiuni. Nici somnul în care te trezești mereu nu este bun pentru organsim.

Specialiștii atrag atenția că odihna este foarte importantă.

Te duci la solar

Cancerul de piele este din ce în ce mai răspândit, iar solarul accelerează apariția acestuia. Renunță la bronzul artificial care nu aduce niciun beneficiu. Așteaptă să vină vara și du-te să te bronzezi natural, însa nu uita de protecția solară!

Expunerea la soare fără protecție este la fel de nocivă.

Folosești uleiul nepotrivit

Specialiștii au demonstrat că uleiurile degajă substanțe chimice ca cele din fumul de țigară.

Trebuie să știi să alegi uleiul în funcție de necesitate. De exemplu, uleiul de avocado se poate folosi pentru prăjeli. Pe când, uleiul de măsline se folosește numai în salate, nu se gătește la temperaturi mari!