Vrei să ai o vedere perfectă? Consumă aceste şapte alimente

Vrei să ai o vedere perfectă? Consumă aceste şapte alimente
Vrei să ai o vedere perfectă? Consumă aceste şapte alimente

Sănătatea ochilor este extrem de importantă în orice moment al vieţii şi nu trebuie neglijată. Pentru a ne asigura că ne protejăm vederea, nu trebuie să luam tratamente neindicate de medici, nu trebuie să luăm suplimente alimentare, ci doar să consumăm alimentele potrivite.

Iată top 7 alimente potrivite pentru sănătatea ochilor

1. Morcovii. De mici ştim că morcovii sunt cei mai buni în sănătatea ochilor. Atât ei, cât şi alte fructe sau legume portocalii sunt benefice pentru ochi. Beta carotenul din alimentele naturale portocalii este primul sprijin al retinei.

2.Salata. Deşi nu mai aste un aliment de sezon, salata verde încă se găseşte în marketurile din România. Salata este extrem de benefică deoarece are un conţinut ridicat de luteină şi zeaxantină. Aceştia sunt antioxidanţi care reduc riscul de dezvoltare a cataractei.

3.Gălbenuşul de ou. Acesta conţine una dintre cele mai mari surse de luteină şi zeaxantină şi zinc. Acestea ajută la reducerea riscului de degenerescenţei oculare.

Vrei să ai o vedere perfectă? Consumă aceste şapte alimente
Vrei să ai o vedere perfectă? Consumă aceste şapte alimente

4.Citrice şi afine. Cele mai bogate alimente în vitamina C sunt citricele, urmate de afine. Acestea previn cataracta şi alte boli ale ochiului.

5.Migdale

Migdalele au un conţinut foarte mare de vitamina E. Aceasta previne îmbolnăvirea ochiului şi oferă proteinele de care retina are nevoie. Zece migdale pe zi sunt tot ce aveţi nevoie pentru o doză sănătoasă de vitamina E.

6. Peşte. Pentru sănătatea ochilor, peştele gras este cel mai bun. Alegeţi să consumaţi ton, somon, anşoa, sau păstrăv. Aceşti peşti au Omega 3, acizii care compun retina. Dacă aveţi un nivel scăzut de Omega 3, atunci veţi întâlni sentimentul de ochi uscat.

7. Fasole. Pentru a preveni problemele ochilor este recomandat să consumaţi fasole brună. Aceasta are o componentă puternică de zinc şi minerale. Consumul de Fasole sprijină vitamina A să protejeze ficatul în producţia melaninei, aceasta protejând la rândul ei, ochii.